let give some donour for me :)

center>

Followers

akan ku doakn ko bahagia selamanya



ASSALAMUALAIKUM SEMUA.... 
yus skunk tengh bersmngt mencoret keresahan dan kegelsahan  aty yus...urm....
dlm keadaan emosi y btul btul mngugat ketenangan idup yus....


yus doakan kebhgian kau whai shbt ku.....


sejak awak ngn yus kapel blk ,yus x rse awak mcm afzan yng pernh stu ketika dlw yus knl...mner afzan yng selalu ambil berat,prihatin n plng pntng sker wat yus ketawa...slh yus ker afzan?
yus try kol afzan tpy afzan tlk kol yus...pasuw yng plng x logik ,afzan cakap "soew la,saya x dngr fon berbnyi"
apa gne klo pkai fon dua tiga empat bijik tpy bler awek kol x rty nk jwb...awk ckp bizi ngn minggu orientasi antre peljar degree n diploma kt uia...sya ble trma alsan awak..n awk berjnjy  nk kol sya blk....tpy mcm debu jer  awak..yus da bg awak peluang mcm yng awak mnta..jnjy awak mcm debu...senng ditiup angin ..snng jer awak lupa kan..yus tau yus bkn mcm perempuan moden laen yng awk impikan...
yus kasar,tpy yus bkn perempuan yng snng awak nk snth sesuka aty..yng snng mmberi tngn kepada laki bukan muhrim untuk mnyntuhnya...yus akui yus agk kolot dlm bnda mcm nie...tpy awk kene paham ..yus perempuan ..yus ada bnda yng perlu yus jga....
  • awk mudah gabra dlm bb meluahkan isi aty awak
  • awk senng nk cmburu
  • awk terlalu  mudah berprangsangka buruk kt saya
  • awak selalu tersekat sekat klo nk luah perasaan awak...<alsn tkut sya tolak>

bg saya tu semua bukan kelemahn awak...sbb prngai awk kt ats tu la wat idup saya hepi..yus suker usik awk klo dlm bb meluahkn isi aty..bler awk kter awk syunk yus,yus pura pura x dngr n swh awk ckp ngn kuat...tpy percyalah afzan...sya xpndng klmhn awk..atau awak mlu bercouple ngn dak sekolh cm sya?sdngkn awk da mntut di u..yus sedar yus x scntik perempuan yng ada kt uia tu...awak kter semua tu mmber awk saja...awk hnya ada saya..tpy smpai bler awk tipu diri awk ?yus thu hbngn jark jauh bnyk risiko nya...bnyk dugaan...yus sayunk kn awk afzan..im try to be the best for u..n try to understanding u...tpy awk??awk kter awk phm yus mcm mne...tu tipu semua nya..awk da tau segla nya psl fmily saya,hobi saya ..saya rinduw kn awk....awk da btul btul brbh...awk bkn lgy afzan yng sya knl satu ketika duluw yng mner suka wt saya hepi .yng wt ari ari y saya lalui ngn ceria...kini awk sker wt sya mnngis...awk selalu gntungkn ayt awak"awk...",klo sya'
sban waktu awk akn ucp kn kte kter tu...yus sayunk sngt kt awak...awk jugk pelik sbb yus x bg awk pnggil yus syunk....
saya x bg awk pnggil sya syunk sbb saya x nk terlalu terbuai ngn kate kate tu...n plng pntng saya bukan milik mutlak awak...mcam kolot kan yus nie?tpy biarla owng nk kter apa..yng pntng sya tau diri sya mcm mna...tq awk bbnyk awk..awk bnyk hepi kn idup sya...awk bnyak bg nsht kt sya biarpon awk xpnh wt bnda tu.








No comments:

Post a Comment